idag, torsdag

Idag var en trevlig dag. Torsdagar brukar vara trevliga. Efter skolan mötte jag upp en skolkande Marc, vi vandrade runt på söder och trånade efter designade tygbitar. Speciellt tjallamalla hade särskillt fina. Sedan gick vi till café String. Det var mysigt. Dock satt han Paradise hotel-Cimon och störde mig, jag blev verkligen irriterad. Efter fikan tog vi oss hemåt igen. Dessutom blev vi nästan dödade av is från taken.

När jag kom hem väntade middag och Lisa. Vi bakade en kaka. Sedan ringde jag David och vi pratade så länge att hans öra blev varmt. Lite gulligt att han sa det så. Vi planerade vår fredagkväll, redan idag, torsdag. Måste vara nytt rekord.
.
Herregud vilket ointressant inlägg.

Kommentarer
Postat av: Adèle

MEN FAN FAN FANNNNNNNNN, jag kanske skulle åkt till café string!!!!! DÅ KANSKE JAG SKULLE TRÄFFAT PÅ CIMON FAAAAAAAAAAAAAAAAAANRÅ

2010-02-26 @ 07:12:23
URL: http://toasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0