lördag

Kvällen spenderades hemma hos Pontus och det var väldigt lugnt. Ett hårt handslag, ett slags kortspel och en väldigt god macka. Jag fick konstiga, rätt fientliga, blickar ifrån Marc men jag hoppas att han inte menar något illa. Sedan tog vi en kall och trött buss tillbaka till en busshållplats med en krossad ruta. Ett fint sms gjorde mig glad, tänk, hur löjlig man är ibland. En ännu kallare promenad och vi var hemma igen. Nu sippar vi te under duntäcken och funderar över livet. Så blir det ibland.

Nu är det visst alla hjärtans dag och jag oroar mig över en söndag som tros sig bli rätt jobbig.

Kommentarer
Postat av: J e n n i f e r

Taack så jättemycket!! :D Du var säkert också jättefin i din klänning på balen =) Ha en bra alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 12:36:45
URL: http://jennifergracesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Mosby

SV: Så det gjorde jag? Undrar vad det var för ngn... Gissar att det var Kenzas eller möjligtvis Fokis? Ingen aning, kan varit ngn jag bara kikade på lite snabbt också.

Vilken tyckte du var bra då? Min pappa ringde och röstade på Andreas...

2010-02-14 @ 18:26:49
URL: http://mosby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0