pannkakor

jag skrev just ett inlägg. istället för att fortsätta på det skriver jag ett nytt. känns roligare så, varför vet jag faktiskt inte. det bara är. många saker bara är.

idag var det måndag och jag tror att jag mer och mer börjar komma över min måndag-fobi. låg och hade ångest igår kväll över att det skulle bli måndag. i alla fall lite. solen som lös i mina ögon gjorde mig glad, dock var min morgon helt förvirrad. men idag var inte så dålig. fick min iPod full av bra musik (dock inte gratis, marc är snäll men inte dum!) och dessutom var jag hemma hos ellinor. de har så ljust och fint hemma att jag blir på bra humör. det gör hon också. Pricken över i blev när jag stekte pannkakor åt oss, det var så mysigt att sitta o äta de i hennes kök. Sitta och äta pannkakor skulle jag kunna göra hela dagarna. speciellt såna med sirap och kanel på.
nu längtar jag efter något men kan inte riktigt sätta fingret på vad.

Kommentarer
Postat av: marc

var det värt?

2010-02-23 @ 07:44:46
URL: http://marcmarc.tumblr.com
Postat av: DREAMBEAVER

myyyyysigt hanniiiii

2010-02-23 @ 12:01:56
URL: http://beaverfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0