snart

På söndag blire kent på annexet. Äntligen. Vi hade tänkt att köa lika länge som till Winnerbäck, närmare bestämt tolv timmar, men kylan verkar inte riktigt tillåta det. Vilket är synd, det brukar vara så mysig stämning i kön. Speciellt när man vet att man kommer få gå in först, det är mys. Förhoppningsvis tänker de flesta komma direkt till insläppet, då kanske vi hamnar långt fram ändå. Och denna gång tänkte jag smuggla in min kamera. Åh vad bra det kommer att bli!
.
Det där men kent förresten. Många tycker att det är lite tråkigt. Det tycker nog jag också, egentligen. Synd bara att jag också är rätt tråkig. Därför funkar vi bra ihop, kent och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0