kentkentkent

Är i extas. Varför? Jo, Kent. De var helt magiska. Allt var perfekt. Vår totala kötid var på sisådär noll minuter, och vi stod åtta "rader" ifrån scen. Rakt framifrån. Hur bra? Jävligt bra. Förband var Camela Leierth, och det var kvällens mest positiva överraskning. Väldans duktig var hon. Sedan sprang Kent in på scen med Jocke Berg i täten. Magiskt. Måste säga att avslutningen var bäst. Jag var helt blöt av mitt och andras svett, hade ont i armarna och benen av allt hoppande och slängande, men ändå så inihelvete lycklig. Då kör dem Kent – Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare ) tills alla gråter. Fy vad bra. För bra.

Efter en kväll som denna blir jag bara mer och mer taggad inför en sommar full av festivaler och konserter. Jag och Lisa tog i hand på att köa minst ett dygn innan Winnerbäck. Men först gäller det att tjäna ihop till de tusen som behövs för att fullända min sommar.
2008-06-27 - KENT från Peace & Love
Foto: Jesper Frisk
.
Slutsats: Min kväll har varit väldigt bra. Stort minus var bara att jag glömde både kameran och busskort (36kr hejdå).

Kommentarer
Postat av: elias

bästa någonsin

2010-03-11 @ 23:42:22
URL: http://mylifeasadinosaur.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0