fredagkväll

Detta skall inte bli en sorlig fredagkväll, bara för att jag inte går ut. Jag vet, jag brukar själv säga att de som "hellre sitter hemma framför TVn med Ben&Jerry's" bara säger så för att det är deras enda alternativ - de vill gå ut, men har ingenstans att gå. Hahah nu kommer jag inte ihåg min poäng, det är fortfarande sant.

Anywayz, nu har jag ingen vettig stans att ta vägen, då passar min dröm om att bara ligga i sängen och kolla på franska filmer ganska bra. Helt frivilligt. Detta är vad jag vill. Inte sorgligt någonstans. Fy fan vad skönt.
.
puss
.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du skulle alltid kunna scanna in några bilder? ;) Nämen puss på dig i vilket fall!

2010-03-12 @ 23:16:17
URL: http://friendlypeoplemakingnoise.blogg.se/
Postat av: marc

ingen vettig stans att ta vägen? tack för den;)

2010-03-13 @ 01:55:20
URL: http://marcmarc.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0