it's okey to eat fish 'cause they don't have any feelings

Det är sommartid. Alltså kommer jag somna för sent, vakna trött, vara sur hela dan, vara för trött för att plugga, ha en jobbig träning, hem och grina, somna för sent igen. Imorgon alltså. Tjoho, precis så som jag alltid vill börja en vecka. Så himla mysigt på något sätt. Glädje!

Nog om imorgon. Idag har jag shoppat. Det känns så bra. Dessutom har jag rensat ut lite ur garderoben. Städat undan plagg som jag slutade använda för kanske tre år sedan. Det känns också bra. Och ifall någon undrade så har jag börjat lyssna på Nirvana igen. Känns så nostalgiskt på nått sätt.
Nirvana – Something In The Way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0