jeans

Okej, så var lovet slut. Det var ett rätt jobbigt lov faktiskt, känner inte mig det minsta utvilad. Nu längtar jag bara mer än någonsin efter vår vår vår. Inte sommar, utan vår. Vår vår vår.

Idag var det alltså skola igen. Igår var jag i Venedig. Sånt där känns konstigt, att man bara för några timmar sedan var någon helt annan stans. Flygplan är verkligen tuffa. Ingen biologi betyder fest och fest betyder staden med Marc och Gabriel. Marc fick tillbaka sin plånbok (som var ganska ful) och Gabbe, ja, han fick ingenting. Jag däremot fick köpa ett par jeans, lite spontant sådär. Så imorn ska jag ta över världen i mina höga, stentvättade jeans. Fy vad obekvämt. Men fy vad snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0